AXE sponsorem strategicznym AGO Esports

Marka kosmetyków AXE, należąca do koncernu Unilever, została sponsorem strategicznym AGO Esports.

Polski oddział marki AXE, zajmującej się dystrybucją produktów do pielęgnacji dla mężczyzn, podpisał umowę z organizacją AGO Esports, stając się tym samym jej sponsorem strategicznym. Jest to pierwsze działanie tej firmy na polskim rynku esportowym.

Współpraca obejmować będzie działania na kanale YouTube organizacji AGO Esports, który tworzony jest wspólnie z grupą Abstra, liderem produkcji Social Video w Polsce. Ponadto logotyp AXE znajdzie się na koszulkach zawodników, a także na grafikach w social media.

Rynek e-sportu w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie i zjednuje sobie coraz szersze grono zwolenników. Jednocześnie zależy nam, aby jako marka AXE wspierać młodych mężczyzn z pasją. Wiemy, że to bardzo ważne, żeby w życiu odnaleźć „to coś swojego” i podążać za tym. Dlatego doceniliśmy drużynę AGO. Podziwiamy Ich nie tylko za wybitne sukcesy, które odnoszą w gamingu, ale przede wszystkim za pasję z jaką grają i dlatego bardzo cieszymy się na nadchodzącą współpracę AXE z AGO.

– Tak współpracę skomentowała Patrycja Jakubowska, Junior Brand Manager AXE Deo.

AXE wkracza do esportu

Organizacja AGO Esports powstała w listopadzie 2016 roku. Aktualnie pod swoimi skrzydłami posiada jedną z najlepszych drużyn Counter Strike: Global Offensive na świecie, która obecnie zajmuje 19 miejsce w rankingu HLTV. Podopieczni Jastrzębi w nowych strojach zaprezentują się już w najbliższy weekend podczas Intel Extreme Masters w Katowicach oraz na turnieju WESG w Chinach.

Zależy nam na współpracy z renomowanymi firmami będącymi liderami w swoich branżach, a AXE to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków dla mężczyzn na świecie. W Stanach Zjednoczonych współpracowała z takimi gigantami esportu jak Team SoloMid i Cloud9. Organizacja AGO Esports w swojej strategii zapisaną ma rywalizację o najwyższe cele na arenie międzynarodowej. Dlatego czujemy się zaszczyceni, że tak poważny brand firmy Unilever będzie wspierał nas w tej drodze.

– Powiedział Jakub Szumielewicz, CEO AGO Esports.

Portfolio marki AXE składa się z dezodorantów oraz antyperspirantów w charakterystycznych metalowych puszkach oraz w formie roll-on, żeli pod prysznic w wygodnych, estetycznych opakowaniach, a także niezwykłych zapachów dla mężczyzn, które stworzone zostały przez światowej klasy kreatorkę perfum – Ann Gotlieb.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij